1 en nytagen bild på dig och 15 fakta

  1. jag har en jättegullig hund som heter Stella :)
  2. jag hr en utomhuspool på min tomt, alltså inte en uppblåsbar.
  3. jag gillar nästan alla i min klass
  4. vi ska på klassresa till gotland :D
  5. jag älskar att blogga
  6. jag ska på disco imorn
  7. calle i min klass är kittlig så honom kittlar jag hela tiden
  8. jag älskar mode och smink
  9. jag hade lång hår förut sen klippte jag det och nu är det inte så

långt längre :(

10. jag gillar att säga korv

11. jag har en nikon d3100 för jag älskar foto

12. vår statistik suger just nu (och jag vet varför)

13. ja ska få tandställning snart

14. jg har franska som språkval

15 nu ska jag städa mitt rum

//FIAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0