Allt är bra nu, inse det bara.

"Jag tog ett djupt andetag för att känna lättnaden och att allt fallit tillbaka på sin plats" - Nu kör vi på 2012!

Du var mitt största problem, det jag tänkte och tänkte på, HELA TIDEN, dag som natt. Sen efter flera dagars väntan svarar du, du fyllde hålet i mitt liv, nu finns det inte kvar. Att ett svar med 2 bokstäver kunde göra så att jag kunde le vid tolvslaget. All skit jag gått igenom i väntan på det där svaret har jag inte brytt mig om ett skit. Det var det värt.

Nu är du mitt minsta problem. Jag har äntligen fått det svaret jag väntat på, jag behöver aldrig mer försöka få kontakt med dig bara för att fråga något. Allt är löst. Jag kan glömma alla andra bekymmer jag har med dig. Allt är bra, jag måste bara inse det också. / ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0