dagen nudå

jahaaaaapp ska berätta lite om dagen.

de började med att jag vaknade upp och kollade på julkalendern.

sen kom ellen och sa att de va snö, jag bara "TJIHOOOOOOO"

Vi gick ut och skottade en liten hög med snö med skorna haha

sen när vi kom till skolan hade jag franska. och det gick faktiskt

bra på förhöret. YEEEEEY. OCH SEN FICK VISLUTA 1 TIMME

TIDIGARE FÖR ATT VÅR DANSLÄRARE SKULLE NÅNSTANS!

(vi har dans som ämne i skolan) och sen åkte vi hem och

jag har ätit pepparkakor och druckit varm oboy. *julkänsla*

nu har jag även hjort en ny header, blev den bra? :)

jajajajajjajajajjaajaj denhär dagen får en stor fet HISS.


min fina strumpa

//fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0