du trodde jag drev

Helt seriöst, hur kunde du tro att jag drev?! Alla bitar i mitt liv började falla på plats, det vi hade var så fint. Jag gillar dig mer än vän men du verkar inte vilja veta det. Dina ord som sa emot ville jag inte höra. Jag trodde jag skulle få somna lyckligt på julafton för en gångs skull... jag hade fel.

Mitt huvud sprängs av tankar snart. Mitt liv är perfekt i helheten. Men det är alltid några detaljer jag vill/måste ändra för att mitt liv ska vara verkligen HELT perfekt för mig, men det kommer det aldrig bli. MEN! Detta år är snart slut, vi börjar ett nytt år med nya tag, 2012 ska bli PERFEKT. fram till nyår nu ska jag försöka göra mitt liv så perfekt som jag kan så att jag kan vara lycklig HELA året. Jag börjar alltså med min grund och min grund ska vara perfekt. Allt ska vara löst, inget ska kännas fel. Det viktigaste av allt, jag ska inte ha dåligt samvete över något jag gjort. På nyårsafton klockan tolv när alla fyrverkerier smälls, ska jag känna mig lätt. Inte miljoner tankar i huvudet. Jag ska stå där med ett leende på läpparna och känna lycka och glädje. HELA 2012 SKA JAG VARA GLAD OCH LYCKLIG- det är mitt nyårslöfte. Puss på er!
/ Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0