En blogg ska ha känslor annars kan jag lika gärna skriva det på facebook

Jag kommer aldrig glömma dig. Jag kommer fortfarande komma ihåg dig när jag sitter där på ett ålderdomshem och är nära döden. Du kommer ALLTID ha en plats i mitt hjärta efter alla minnen vi har skapat. Vi hade så galet roligt, jag kunde skratta i flera timmar i sträck med dig, du VAR underbar. Jag vill tillbaka till den tiden då det var vi, då vi var som tightast. Men nu har du förändrats, du svarar oftast aldrig någonstans, man har riktigt tur om du svarar. Jag vill ha ditt gamla JAG och vårat gamla OSS. Jag saknar allt med dig. Jag älskar fortfarande dig och kommer alltid att göra bror <3
/ ellen


Kommentarer
Postat av: daniela<3

vem? :o <3

2011-12-28 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0