fölåååååååt

förlåt för att jag inte har bloggat. men jag slutade 16.10 och sen missade vi bussen.

nu har jag typ suttit i 3 timmar och gjort läxor bläääääääääääää.

 

dagen nudå.vi hade sovismorgon fast jag och ellen åkte till skolan tidigare. HÄHÄ.

men sen hade vi sylöjd med bästa evis (vår lärare). hon är ascool.

men sen hade vi engelskaförhör. gick bra (smartas).

OCH NI ANAR INTE! jag, CATHRINE♥,daniela,ellen,calle,axel,benjamin och

emmy bråkade om soffan i skolan hahahahahaaaaaaaa.

OCH CALLE HOPPADE PÅ MIG SÅ ATT JAG BRÖT BENET. nästan.

men jo. men nej. men jo.

och ja sen hade vi profil...... och juste! jag är klar med min

mona lisa parafras. YEEEY. ni kanske får se den sen.

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

hhhm.. hur tänkte jag här?

(för de som undrar så har jag fått mitt älskade volympulver osis

dust it)

glad chey

//fiaaaaaaa

 

 


Kommentarer
Postat av: cathrine

men ja då? :(((((

2011-12-07 @ 20:35:58
URL: http://cattenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0