min dag

idag hade vi lucia på morronen eller alltså det var ju inte vi som

uppträdde men vi kollade på luciaföreställning.sen åkte vår klass

till skolan och vi hade lunch. det blev risgrynsgröt , 2 vörtbröd,

2 julskoinkor och 2 pepparkakor (jag har bra minne när dett gäller

mat haahaahah) sen hade vi dans som sista lektion och då var

det önskelektion och vi fick göra vad vi villee och först blev det

nån slime grej ( de e en lek) och sen röstade de flesta på

massage. OCH JAG FICK PANIK FÖR EN GREJ OCH PÅ EN

PERSON. OCH JUSTE! imorn kommer världens roligaste

inlägg för att jag har nämligen en adventskalender som jag

ska visa vad jag har fått. (det är smink)

men sen har jag pluggat, sovit och gjort fler maränger.

maränger med choklad :)))))))))))))))))))))))

hHhhHhhHHahhaha mys outfit

och min egengjorda spargris :)

//fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0