Göra om

Ja nu ska jag göra om i mitt rum igen eller aa göra om och göra om vet jag inte men jag ska iallafall byta lite "stil". Jag gjorde om det HELT i höstas och då ville jag ha något som kändes lite hmm vad ska man säga men jo typ "mörkt". Mamma fixade en bild på sitt jobb som sitter över mitt skrivbord och Bokhylla men nu är det snart vår (i mina ögon) och då vill jag inte ha något som är så "mörkt" på den väggen.

Igår var vi då på Ikea och fixade lite saker, köpte en sak som jag ska ha på väggen men ska kanske fixa resten idag fast då ska vi till Mio. Men det jag vill komma till är att det känns som att det är vår snart och jag fyller faktiskt år om mindre än TRE månader :D så mitt rum ska bli mer "flickigt" för nu känns det lite halvt "pojkigt". MEN ni får bilder på rummet när det är klart! Puss/Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0