Hatar det här

Ingenting är rätt, allting är fel. Har både killproblem OCH kompisproblem, jag vill inte prata om det med någon, allt kommer bli sämre då känns det som. Imorn ska jag tänka igenom ALLT verkligen, jag kan inte gå med alla dom här tankarna nerproppade huller om buller i mitt huvud, det funkar inte. Jag måste ta tag i det, på riktigt. Allt är fel. Ska försöka ringa älskling som kom hem från Thailand idag men inte har hört av sig, känner mig väldigt älskad här<3 men ska se om han kan hjälpa mig.. Jag orkar inte med att gå till skolan imorgon, hoppas lite av alla tankar försvinner under natten så jag kan le imorn, en önskan. Ger er resultatet när jag gjort så att allt känns bra, jag MÅSTE klara det här! / Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0