I don't care

Jag orkar inte. Inget är rätt och inget känns bra. Jag vet inte vem jag ska behålla. Okej. Jag ska försöka behålla allt jag har. Jag ska inte gå miste om något eller någon. Varken dig eller dig.

Okej nu ska jag vara seriös. Jag har INGET att klaga på om mitt liv eller det som händer. Allt händer för att det ska hända & jag kan inte kontrollera det. Jag MÅSTE se allt bra och inget dåligt, innan sommarlovet ska jag vara starkare än någonsin! Fram tills dess ska jag fortsätta kämpa, varje dag. Mitt liv ska bli helt PERFEKT, eller nej inget kan bli perfekt. Men jag ska vara lycklig "24/7" och inte känna någon ångest/skuldkänslor eller känna mig olycklig och misslyckad. Jag ska bli bäst helt enkelt. Puss/ Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0