Nada bloggning för mig

Mina dagar har detta år tillbringats med Mira och det ska det även göra i fortsättningen. Imorn drar vi till Täby och köper massor av nagellack hoppas jag, så jag kan ha fina naglar hela året, hahah. Vill även ha en massa nya kläder för jag vill verkligen börja om allt nu när det är nytt år, nya kläder, smink, nagellack, ja hela rubbet! Skulle vara sjukt roligt och skönt men det skulle aldrig gå.. Men det är tillåtet att drömma.

Resten lovet kommer jag bara kunna blogga på morgonen förhoppningsvis och kväll såklart, men det får funka. Sen när skolan börjar har jag ingen aning om hur uppdateringen blir från mig, det lär vi se. Godnatt / ellen


Kommentarer
Postat av: FIA

hej och gott nytt år tjejer!

intresserad av ett bloglovin byte? :)

2012-01-02 @ 02:37:04
URL: http://day.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0