Ny start

Allt är huller om buller, sjukt jobbigt. Därför ska jag ta tag i allt och det kommer säkert hända något på vägen. I dom olika "områdena" eller vad man ska säga, i mitt liv, ska rensas. Jag ska börja om på nytt, eller nästan helt.

• Utseendet- ingenting ska ändras helt, ska dock hitta min stil och följa den och INTE gå efter det alla andra tycker är snyggt.

• Socialt- jag ska rensa Facebook, Instagram, sms, bilder osv! Jag ska verkligen tänka innan jag skriver/lägger upp något, inte bara lägga upp/göra en status för grejens skull utan jag ska ha en anledning att göra det. Detta kanske kommer göra att jag kommer sluta blogga och börja skriva dagbok istället..

• Skolan- den har ALLTID varit viktig för mig och kommer alltid att vara. Jag har verkligen varit en riktig "pluggis" enda från sexårs men mest i fyran och lite halvt femman. Jag har blivit sämre, det vet jag, men det beror på att det alltid eller "alltid" vet jag inte men ungefär "alltid" händer det något, någon kanske skriver på Facebook, smsar, någonting på Instagram..ja ni fattar! Så då har jag svårt att koncentrera mig vilket inte alls är bra.

• Vänner & familj- det är min finaste ägodel. Jag får inte förlora någon, alla är så underbara. Jag ska se upp vad jag gör/säger och aldrig göra något dåligt.

• Mig själv- jag ska verkligen ta hand om mig själv till 110%. Jag ska aldrig göra så att jag blir stressad av en stor läxa som ska vara klar dagen efter. Jag ska heller inte äta så mycket som jag göra nu, eller jo men jag ska börja träna mer och så! Jag ska ha en "ta hand om mig själv dag" en gång i veckan, söndag kommer det vara och bara ta hand om mig själv! Lita på mig själv och vara mig själv i alla lägen, till 110%!

Jag ska se mig själv lyckas med det här, jag ska. Jag börjar imorgon med att rensa allt osv, det här ska jag klara! /Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0