Varför?

Detta inlägg är inspirerat av saraochfia.blogg.se & ninazl.blogg.se, läs och ta in!

Folk klagar DAGLIGEN över hur ful näsa eller mage dom har, hur små bröst eller hur små händer dom har, men varför? Istället för att lägga ner massa pengar på operationer och skit så är ett alternativ att sluta klaga och acceptera istället, det är både gratis och höjer ens självförtroende. Det är inte vi själva som har bestämt hur vi ska se ut- vi är skapta av våra föräldrar.

Nu förtiden handlar nästan allt om utseende och kropp, man blir bedömd över hur man set ut vilket inte är bra alls. Folk klankar ner på dom som är "fula" och ser upp till dom som är "snygga", ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA OCH VI MÅSTE ACCEPTERA VARANDRA FÖR HUR VI SER UT.

Jag själv har aldrig hatat något på min kropp eller mitt utseende, jag är nöjd med mig själv och det ska ALLA vara. Men det att jag är nöjd över mig själv kan bero på att ingen har bedömt mig efter mitt utseende, visst har det hänt att någon snackat skit om min kropp men JAG TAR INTE ÅT MIG. Jag vet att mina lår är stora men so what?! Var nöjda med er själv för i helvete!! / ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0