Världens konstigaste & jobbigaste dröm

Inatt drömde jag att jag var gravid hahhaah och jag var bara 12 år, alltså som jag är idag. När jag skulle föda var det bara pappa hemma och då lade jag mig på två stolar i vardagsrummet (alltså att jag låg ner) och sen födde jag en pojke. Jag kommer inte ihåg vad bebisen hette men den var gullig iallafall hahah. Alla tyckte det var sjukt konstigt att jag blev mamma vid 12 års ålder redan, men jag fortsatte att gå i skolan osv! Dagarna gick men dom blev lite annorlunda eftersom jag var mamma och hade en liten plutt att ta hand om. Sen en dag kom mamma och så tog hon tag i katten (vet inte hur namnet stavas, men det är min grannes katt iaf) och sen SKÖT hon henne i huvudet och släppte bara ner henne. Så katten gick där med ett hål i huvudet haahah.

Jag drömmer verkligen konstiga saker men det Där om att jag var gravid och fick en bebis är sjukt obehagligt att tänka på nu, tur att det inte är sant! Jag vaknade upp med en lättnad bokstavligen verkligen när jag insåg att det bara var en dröm, pjuuuuuuuu. PUSS/ Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0